Problémába ütközött az Europass portál használata közben? Ezek a teendők!
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy amennyiben probléma ütköznek az Europass portál használata közben azt közvetlenül jelezhetik az oldal karbantartói felé az Europass Helpdesk szolgáltatáson keresztül.
Mivel Nemzeti Europass Központként sajnos nem tudunk fejlesztéseket, adminisztrációs teendőket ellátni az európai Europass portálon, illetve egyedi ügyekben sincs jogosultságunk eljárni, így minden portált érintő ügyben a Helpdesk munkatársai tudnak Önöknek segíteni.
Ennek értelmében a portál használata közben fellépő esetleges technikai fennakadások (bejelentkezési és regisztrációs nehézségek, funkcióhiba, EU login, önéletrajz, motivációs levél problémás szerkesztése) esetén az Europass Helpdesken keresztül kell bejelentést tenni. A bejelentést az ingyenesen hívható telefonszámon, valamint online űrlapon keresztül is meg lehet tenni az EU bármely hivatalos nyelvén így tehát magyar nyelven is. A megkeresésekre 3 munkanapon belül válaszolnak. A hibák elhárításáig ajánljuk szíves figyelmükbe a portálhasználati útmutatót vagy a segítség nyújtó videót.
Üdvözlettel:
Nemzeti Europass Központ