Újítás az Europass Helpdesk felületen
2023-03-29
Tisztelt Felhasználóink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy a portál használata közbeni esetleges fennakadás esetében mostantól mellékleteket is csatolhatnak, amikor az Europass Helpdesk-nek írnak.
A portál használata közben fellépő esetleges technikai fennakadások (bejelentkezési és regisztrációs nehézségek, funkcióhiba, EU login, önéletrajz, motivációs levél problémás szerkesztése) esetén az Europass Helpdesken keresztül kell bejelentést tenni. A bejelentést az ingyenesen hívható telefonszámon, valamint online űrlapon keresztül is meg lehet tenni az EU bármely hivatalos nyelvén így tehát magyar nyelven is. Amint a felhasználó jelzi, hogy „műszaki incidenst” szeretne bejelenteni, már képernyőfotókat vagy egyéb dokumentumot csatolhat állítása alátámasztása érdekében.
Reméljük, hogy ez az újítás segít csökkenteni a felhasználók közötti kommunikációt, és jelentősen csökkenteni fogja a válaszidőket.
Üdvözlettel:
Nemzeti Europass Központ